اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس
نانی که مرا سیر کرده است دست های نو را پیر کرده است دیگر سوال نمی کنم از این و آن آیا خدا هم سر قرار دیر کرده است؟؟؟







اگه يه روز فکر کردي نبودن کسي بهتر از بودنشه چشماتو ببند و نبودنشو تصور کن .اگه چشمات خيس شد
خوش بدون هنوز دوسش داري







کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد






عمري با غم عشقت نشستم .......... به تو پيوستم واز خود گسستم ...... وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود ....... تو را ديدم. پرستيدم . شکستم





تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم







من همه ی قصه هام قصه ی توست اگه غمگینه اونم از غصه ی توست






فاصله

گرچه دست های ما را از هم جدا کرد

ولی خوشحالم

که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود!






محکومی


به حمل همیشگی گرم ترین سلاح کشنده جهان
.
.
.

چشمانت...






شب و
سکوت و
خرابه ای و ما
خیره به عمق تاریکی
...
های !‌ کبوتران حرم !
جغد شده ایم !
... به همین سادگی







فرض کن
به عکاس بگویم
تارهای سپید را سیاه کند
و چین و چروک را
ماست مالی
و حتی
از آن خنده ها که دوست داری
برایم بکارد
باز هم
از نگاهم پیداست
چقدر
به نبودنت
خیره مانده ام








فرض کن
به عکاس بگویم
تارهای سپید را سیاه کند
و چین و چروک را
ماست مالی
و حتی
از آن خنده ها که دوست داری
برایم بکارد
باز هم
از نگاهم پیداست
چقدر
به نبودنت
خیره مانده ام






تخته موج
دلش که ترک بردارد
غرق می شود
غرق می کند
این بار
با قهقهه
از موج ها که گذشتی
دلم را خوب وارسی کن
شاید
من آخرین تخته موج تو باشم






سنگی فکند
آینه ریخت
تصویر مَرد
از چنگ او گریخت








شعرهایم
نه سبز ،
نه آبی ، نه سرخ ،
...
نه حتی سپید ،
فقط
آینه اند ،
آینه های شکسته ...





بیچاره بچه ها
تقصیر ندارند
کتابهای ریاضی
تفسیر ندارند
بعد - چهار عمل اصلی -
این فصل را
باید اضافه کرد :
- جمع عاشقانه -
علامتش " بیخودی " ست
و حاصل آن
همیشه " یک " می شود
برای همین
وقتی تو نیستی
من " صفر " می شوم :
" یک " منهای " یک "




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت